حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

توصیه‌های گذرنامه‌ای وزیر کشور به زائران اربعین‌حسینی| زائران گذرنامه‌های خود را با اعتبار کافی به همراه داشته باشند

  • کد خبر: ۱۲۲۱۳۲
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
توصیه‌های گذرنامه‌ای وزیر کشور به زائران اربعین‌حسینی| زائران گذرنامه‌های خود را با اعتبار کافی به همراه داشته باشند
وزیر کشور تاکید کرد: زائران برای سفر اربعین‌حسینی گذرنامه‌های خود را با اعتبار کافی به همراه داشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی در پایان نشست کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین، اربعین را واقعه بزرگ فرهنگی توصیف کرد و گفت: این مراسم باید برای مردم با کمک کار‌های فرهنگی، انعکاس قوی داده شود.

وزیر کشور افزود: یکی از کمیته‌های فعال ستاد مرکزی اربعین، کمیته فرهنگی است که جمع گسترده‌ای از فرهیختگان در آن حضور دارند.  برنامه‌های این کمیته استفاده از ظرفیت‌های هنری، تهیه کتاب و مقاله پیش از مراسم و همچنین همایش برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین است.

وحیدی درخصوص گذرنامه هم گفت: در رابطه با برگه تردد با دولت عراق مشغول مذاکره هستیم، اما کار تمدید گذرنامه در مرزها، با توجه به شلوغی آن، امکان‌پذیر نیست و زائران در هر حال زائران برای سفر گذرنامه‌های خود را با اعتبار کافی به همراه داشته و نسبت به تمدید آن پیش از رسیدن به مرز اقدام کنند.

وزیر کشور با توجه دادن زائران اربعین حسینی (ع) برای ایجاد آمادگی در مواجهه با موج گرمای هوا، اظهار کرد: البته پیش بینی مه‌پاش شده و همه موکب‌ها باید خنک کننده داشته باشند. همچنین اتاق مخصوص برای گرما‌زدگان و آب یخ برای کمک به آن‌ها، پیش بینی شده است.

وحیدی درباره واکسن کرونا هم تصریح کرد: زائران اربعین، دز یادآور را در صورتی که ۶ ماه از دریافت آخرین واکسن‌شان گذشته است، تزریق کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->